torsdag 13 mars 2008

Ny friserad


Då var det gjort för denna gången .. Oliver har blivit klippt och han var verkligen jättesnäll satt snällt still och tittade på tvn. Min duktiga kille. Men fy vad dyrt det är att klippa dom små nästan 300kr.. ska nog fundera på att börja klippa själv i fortsättningen.


Har precis smällt i mig en skål med maränger ,glass, grädde och chokladsås inte alls nyttigt men ack så gott. Kände att jag behövde det efter ett storgräl med gubben.. ang att vi inte har tillräckligt "roligt" längre. Blir så trött på han ska det vara så svårt att förså att man kan inte ta en sista minuten när man har små barn.. man måste PLANERA och det är tydligen TRÅKIGT i hans ögon.. SUCK SUCK SUCK och åter suck. Karlar är ett släkte för sig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vilken cooling!

therese sa...

Fy fasen, va dyrt. Vi kör med trimmer vi.

Man kan väl inte flyga efter v 28 eller. Eller kan å kan, men försäkringarna gäller inte då.

Malin och co. sa...

Jag hade inte tänkt åka någonstans om jag säger så.. men det var hans exempel på att vi aldrig hittar på något spontant och roligt... Så idag har jag skickAt ut honom på krogen med polarna... kanske det är kul iaf:-)