torsdag 28 augusti 2008

Dålig på att uppdatera

Ja det har varit lite glest med uppdateringar nu på slutet men jag får väl skylla på att vi har haft fullt upp. Hur som helst så är altanen nu klar med räcken och allt skönt kan jag lova även om sommaren verkar ha passerat nu för denna gången. Övervåningen är klar jag köpte så sent som igår nya gardiner till Olivers rum. som jag satt upp idag riktigt bra blev det, nöjd med mig själv. Sen så klipper jag gräsmattan typ var och varannan dag växer som bara den. Men nu är det iaf grönt:-).
Men det största undret är nog trots allt att veden har blivit klyven och vedboden är full så här ska det eldas i vinter så det blir varmt och mysfaktorn hög. Ska verkligen njuta efter allt slit det har varit med den veden.

Har även hunnit med att vara på bröllop min kära morbror har gått och slagit till så här på senare dar riktigt kul för dom. Så GRATTIS MAGNUS OCH ANNELI!!
Ska jag vara ärlig så var det inte utan att man blev sugen själv på att stå brud!

Inga kommentarer: