lördag 21 mars 2009

Tidig morgon

Är så trött på att gå upp tidigt var eviga dag. Barnen vaknar någon gång mellan 5 och 6 var dag jag vill bara ha en sovmorgon när ska dom förstå att det är skönt att sova ?? Om si så där 10-12 år eller?? bläää för att gå upp på mogonen ...

När jag ändå klagar så kan jag ju säga att jag är såååååå trött på DÅLIGA ursäkter...vilka tycks hagla tätt i dessa dagar. Kan man inte vara ärlig så var tyst i stället!!!

Idag ska jag och gubben min på föreläsning i ett par timmar , ska bli skönt med ett par timmars egentid bara han och jag. Farmor kommer hit och ser efter huliganerna, det är inte utan att man tycker lite synd om henne hon vet nog inte vad hon gett sig in på!

2 kommentarer:

Virkad och Vrickad sa...

Fy mellan kl 5 & 6 är rena döden att gå upp juh, stackare.. Va trevligt det var igår... =)

Trpkigt att folk kommer dåliga ursäkter, hatar spnt, Hoppas jag inte ör en av dem.

KRAAAAAAAM

Virkad och Vrickad sa...

HAhha å jag stavar som en kratta =)