torsdag 2 april 2009

Väntar på vårdcentralen

Vilken tröttsam morgon ,oliver vaknar och bara gråter och säger att han har ont i örat. Febern som han haft verkar inte heller ha gett sig så det skulle ju inte förvåna mig om han haft öroninflammation hela tiden"suck". Alexander har oxå 39 graders feber och dra sig i öronen så idag blir det en dag hos doktorn för nu är jag less på att han griniga ungar. Vill ha tillaka mina små änglar!

Annars händer inte så mycket här. vårstädade tomten igår från skräp och dyl. så nu ser det något så när ut iaf. Tänkte försöka snickra ihop mina rabatter idag så att jag kan börja fundera på vad som skall odlas snart. Några saker har jag iaf bestämt: Morötter, jordgubbar, persilja , dill, sockerärtor, lök. Sen så ska jag även få till en rabarber och en gräslök. Kan nog bli bra tror jag eller hoppas rättare sagt , jag har ju nämligen inga gröna fingrar som vissa är utrustade med.

Jag har fått vårtecken:-D mina tulpaner har börjat sticka upp ur marken är så skönt att det äntligen börjar släppa denna envisa vinter.

Inga kommentarer: