lördag 7 juni 2008

Ensam helg

Daniel jobbar hela helgen kunde inte tro att barnen skulle bestämma sig för att vara två riktiga drygpellar just nu... tror liksom att dom tittar på varandra och har någon telepatisk överföring: NU skriker vi!! så skriker dom ikapp för att göra sin stackars mamma förtvivlad. Har inte behövt sova på dagen på ett bra tag men nu får jag lov att sova middag med barnen:-).

Men på måndag så bär det av till Dalarna för en veckas familjesemester ska bli najs.. hoppas vädret håller isig men det skulle det ju inte om jag har fattat detta rätt. Ska även kika på en viss primadonna som tar studenten ;-). Trevligt värre ska det bli!

2 kommentarer:

Flickan sa...

Jag längtar som en galning kan jag lova, både inför studenten o efter att få träffa er :D Din kära far ska köra traktorn som vi ska parta på ;) :D

Malin och co. sa...

jo jag har hört detta.. så jag kommer att få veta allt dumt du gör bara så du vet;-)