torsdag 19 juni 2008

Inte bara mamma!

Kände idag ett sting av ..ja jag vet inte riktigt vad men kände att jag vill vara bara jag! Alltså jag vill inte bara vara mamma hela tiden jag vill vara en egen individ , vill kunna gå ut någon dag och sätta mig på en trevlig uteservering ta ett glas vin eller en drink och bara vara. Jag vet att Alexander bara är en månad drygt men förstå att jag vet inte ens när jag var ute på krogen här hemma senast. Älskar mina barn högt men jag vill inte tappa mig själv är det konstigt?? Borde jag inte känna så här?! Rår inte för det men nu är det så här... tror det går över om jag får komma ut en sväng så är det någon som erbjuder sig att följa med ut ?? :-D

I morgon är det midsommarafton , vad kan man förvänta sig här nere(alltså inte i dalarna). Regn(troligtvis, svensk sommar) knott (absolut men vem bryr sig det är ju bara midsommar en gång om året), majstång, barn som dansar runt stången med sina utmattade mammor (jaja ja ja och även jag). Och det kommer att bli underbart för det är ju trots allt midsommar!!

Trevlig Midsommar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Jag tar jättegärna ett glas vin med dig på en uteservering! Jag hänger mer än gärna på. Grattis till jeanspassningen! Hör av dig så bestämer vi en dag när det passar!

Anonym sa...

JA, det behövs helt klart lite egentid på fler håll. Jag skippar vinet dock. Puss å kram!