torsdag 17 juli 2008

Snabb uppdatering

Gör en liten sammanställning om vad som händer här i vårat liv:
Lördag: Tog en tur med båten ut i den yttre skärgården och lade till vid en liten ö grillade lite , solade lite och hade en helt underbar dag, badade dock inte då vattnet där ute var svinkallt rent utsagt.
Söndag: Packar in ungar och pick och pack i bilen för en liten mini semester i Grebbestad. Tog det lugnt , vandrade på bryggorna , åt glass, goda skaldjur och hade det mysigt. Gjorde faktiskt lite nytta också då jag passade på att olja in fasaden på våran sommarstugan när man ändå är där:-).
Onsdag: Målar lite möbler som Oliver ska få i sitt rum, tackvare att min snälla söta mamma passar barnen kan jag få detta gjort vilket vore en omöjlighet annars då Oliver aldrig hade låtit mig måla ifred:-).
Torsdag: klippt gräsmattan och klyvt ved det är vad jag gjort idag samt lekt lite med Oliver men jag är inte så poppis att leka med när mormor finns i närheten (tror nästan att han skulle byta ut mig mot mormor om det var möjligt:-( ).Tur att Alexander föredrar mamma frmför alla andra än iaf.:-D
Nu ska jag snart lägga mitt huvud på kudden då Oliver har infört ny vakningstid i detta huset 06:45-7:00 alldeles för tidigt om ni frågar hans mamma "gäsp". Jag är och kommer alltid förbli morgontrött!haha

Inga kommentarer: