torsdag 3 juli 2008

tredagars feber


Oliver har nu haft sin första barnsjukdom.. tredagars feber. Så nu när febern väl gått ner så får han full hela kroppen i prickar.. fick tillochmed ta en tripp till bvc för att bekräfta att det var febern och inget annat nojig mamma som jag är visst jag ju inte om att dom kan få prickar:-( när febern går ner. Hoppas nu innerligt att Alexander slipper få den vill inte att han ska bli sjuk så här tidigt i livet.


Annars så har jag fått ner plintarna till altanen i backen så nu börjar det gå framåt.. ska nu bara hitta någon som vill hjälpa mig att gjuta betongklacken som ska vara närmast huset klarar inte detta själv känner jag.


Alexander fick prova babygymet idag och vad han gillade det , kikade länge och väl... sen såg man hur han verkligen försökte sikta på sakerna och så började han flaxa vilt med armarna hur gulligt som helst.

Inga kommentarer: