tisdag 30 december 2008

Det nalkas ett nytt år..

Då har man klarat av julen helskinnad.. ska inte klaga hade faktiskt en helt underbar julafton med mycke glädje och skatt även om det var hektiskt in i det sista. Ska erkänna att jag höll på och klä på mig när de första gästerna plingade på dörren, skyller på att jag är en sann tidsoptemist.

Julklappar blev det i massor trots att vi sa att vi ska inte köpa så mycket julklappar så barnen verkligen uppskattar det dom får istället för att slänga det i en hög bara och gå vidare till nästa paket. Men så blev inte fallet, Oliver orkade inte ens öppna alla paket utan mamma fick snällt rycka in på slutet. Suck!

Nu närmar sig det nya året med stormsteg sitter här och funderar på det här med nyårslöfte det är ju bara en enda stor klycha. Folk lovar än det ena än det andra men hur många håller sina löften egentligen?? Jag vet att jag borde avge ett löfte i år och det är att få bort alla överflödiga kilon som sitter på¨min kropp och dallar, men jag tänker låta bli, misslyckas jag med uppdraget har jag ju iaf inte brutit något löfte:-D!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tror du om att åka med mig och simma en gång i veckan. Jag behöver nån motivation för att ta mig iväg, och träna själv ger mig nada motivation.

Malin och co. sa...

Självklart låter toppen säg till när du vill börja bara. jag är så på!

Anonym sa...

När som helst. Jag är ledig till den 7:e. Nån gång ska vi väl hinna med innan dess. Jag lär vara jävligt snygg i bikini för tillfället, men det får gå =) När har du tid?

Malin och co. sa...

söndag , onsdag annars har jag ingen barnvakt

Malin och co. sa...

Ska du fortsätta jobba mer?? borde du inte ta det lugnt så hät dagarna innan nedsläpp??

Anonym sa...

haha, det är ju på jobbet jag kan ta det lugnt =)

Vad tror du om söndag kl 11 då? Vi kan ju ta onsdag också om vi nu ska vara riktigt duktiga.

Malin och co. sa...

i morgon kl 11 blir bra! var?? Walkesborg eller?

Anonym sa...

Ja walkesborg helst =) Något längre till vänersborg härifrån.

Anonym sa...

Hej Tjejer!
Malin har precis varit här och vi har bestämt att jag gärna följer med imorgon! Ses då tjejer!