söndag 24 maj 2009

En frukansvärd dag

Har ni någon gång vaknat på morgonen och känt näääää jag vill inte, Så kände jag i morse och hela dagen har avspeglat sig i detta. Har varit "anti" allting idag, vill egentligen bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet. När man verkligen inte vill göra saker men gör dom ändå så har dom ju en tendens att gå mycket sämre än man tänkt sig dessutom.

Köpte förresten jordgubbsplantor här om dagen. Och nu har det kommit små söta blommor så nu tjatar Oliver stadigt om att "har det kommit jordgubbar än??" Tålamod är inte hans starka sida. Undra om han ärvt det av mig måntro.
Hade planer på att åka till grebbestad till sommarstugen idag men det kassa vädret satte ju stopp för det, är ju liksom inge kul att åka dit och bara sitta inne. Får bli näst helg istället.Så nu håller alla tummarna för att solen skiner på oss då. För jag behöver åka dit och se över mina planteringar.

Inga kommentarer: