tisdag 26 maj 2009

Snoriga näsor

Är så trött på att torka snor nu va!! Alex har varit snuvig i snart 2 mån och inte går det över heller !! På bvc fick jag veta att det beror på att hans öroninflammation fortfarande ligger där och gror men inte bryter ut på nytt. Och bryter den inte ut får jag inget pencillin och då får vi vara snoriga"SUCK". Som om detta inte vore nog så har Oliver oxå blivit snorig och med snoret kom oxå en extrem mammighet, vilket innebär att Oliver är en bebis och ska bli buren mest hela tiden. Så kommer inte jag bli förtidspensionär så kommer ingen!

7 kommentarer:

Jessica sa...

Haha gnällspik då :P Njut medans dom vill vara nära mamma. När dom kommer upp i tonåren kommer du nog inte va så poppis ;P Ps: Flyttar ner till dina trakter i höst!

Malin och co. sa...

Kallar du Lund mina trakter så ska jag ta ett snack med din geografilärare???Haha Eller ska du någon annanstans?? Är det bra annars eller??? Hur gick det med att du skulle bli min återförsäljare då???

Jessica sa...

Haha men det är närmare än vart jag bor nu iaf :P Nej vi ska till Lund eller Eslöv. Här är det bra annars, lite små ångest över att flytta så långt bort men men :)
Hahaha jag har ingen tid för det :P Så blir ingen återförsäljare!

Tanya sa...

Hej där! Såg att jag hade fått en följare, och då var jag ju tvungen att springa hit och kolla läget! =)
Ha en trevlig dag!

Malin och co. sa...

Hej där Tanja det var inte igår!! Ja jag hittade din sida och tyckte det var kul att läsa vad ni har för er nu för tiden!
Hoppas ni får en solig och trevlig helg!!

Tanya sa...

Va?? Har jag missat nått? Känner vi varandra? Jag fattar inget. =)

Malin och co. sa...

Hej Tanya! Känner och känner men du borde veta vem jag är vi träffades via familjeliv Oliver och Elliot är lika gamla. Vi träffades och fikade ett par gånger om du minns?!?!