fredag 14 augusti 2009

Alexanders första vecka

Då var den till ända Alex första vecka på dagis. Allt har gott som en dans , de två första dagarna var jag med honom hela dagen sen på onsdagen så åkte jag hem efter en timme då blev han lite ledsen , men sen på torsdagen när jag bara lämnade honom och sen åkte så gick det hur bra som helst inte en tår han fällde. Så jag har dragit slutsatsen att det var rätt att låta han börja nu iaf även om jag tycker att han är lite ung ännu, för han trivs jätte bra och har hur skoj som helst när han är där. Och sen så är det ju trots allt en dagmamma han går hos och inte ett stort stökigt dagis!

Här hemma så målas det och målas och målas lite mer men det kommer väl ett slut på detta oxå får man hoppas för vi bor iaf bara i en villa inte någon gigantisk herrgård!:-)

Oliver har äntligen slutat med napp när han ska sova vilket verkligen var på tiden hans tänder har tagit mycket stryk av hans nappsugande på nätterna. Är faktiskt stolt över honom för det gick lättare att sluta än jag trodde det skulle bli men det kan ju alltid komma återfall det vet man aldrig.

Inga kommentarer: