söndag 16 augusti 2009

söndag

Då var helgen över för denna gång har hunnit med en del pysslande här hemma , målat lite och storstädat huset vilket var skönt! I lördags hade vi besök av marie, lars och sander vilket var jättetrevligt ,barnen lyckade tillochmed somna i hyfsad tid så vi fick lite vuxen tid oxå:-).

Är så less på detta skitväder som härjat de senaste dagarna så nu gör jag en beställning på sol och vackert väder så man kan vara ute och leka med kidsen. Vet ju hur tråkigt det blir när vintern kommer och man är mer eller mindre tvingad att hålla sig inne! Dessutom måste jag hinna måla huset och vädret gör att det ser jävligt mörkt ut!

I morgon ska jag och barnen ta en tripp till sommarstugan i Grebbestad och mäta och greja lite för jag ska byta taket på förrådet så jag måste kolla lite mått innan jag beställer virke! sen passar vi nog på att gå till havet och kolla om vi kan dra upp någon krabba :-D

Inga kommentarer: