onsdag 22 oktober 2008

Badhuset..

I morse var vi och badade hela familjen på äventyrsbadet mycket uppskattat från båda barnen. Dock så trivdes dom i olika pooler Oliver i det underbara leklandet och alexander i bubbelpoolen där vattnet var lite varmare , gissa vilket barn jag hade hand om;-). Så det får vi snart göra om igen , synd bara att jag inte hann simma något själv för det hade jag behövt göra vill ha bort lite fläsk nu, ska vara mitt gamla jag tills sommaren 2009 så det håller jag tummarna för just nu att jag ska fixa.

Sen så har jag hämtat in offerter på garaget från en massa ställen och nu är det bestämt det blir träminuten i Uddevalla som kommer få äran att leverera virket Dom gav oss verkligen ett kanon pris på allt så man kan inte annat än tacka och ta emot. Så första eller andra veckan i november blir det byggstart lite beroende på när takstolarna kan levereras.

Inga kommentarer: