lördag 25 oktober 2008

Ensam helg igen

Jaha då var vi där igen då.. Daniel jobbar helg igen och jag håller på att dö av tristess. Men idag har jag varit på marknad iaf så jag och barnen har inte bara setat hemma och glott. Gjorde ett fynd oxå köpte en lära gå stol till Alexander för 35kr så nu är han nöjd med sin mamma , Han tyckte tydligen att det var på tiden att han fick komma upp i höjd med oss andra.
















Trappan är nu färdig så jag tänkte lägga upp lite bilder idag få se om datorn och jag vill samma sak:-D.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jäklar vilket skillnad det blev. Snyggt!

Anonym sa...

Guud va stor han har blivit då :O Men vem är han lik??? Han är ju absolut inte lik Oliver! Men söt som en karamell :)

Malin och co. sa...

Tack Therese!!

Jessica han är lik mig så klart ser du inte det??;-)