fredag 4 april 2008

Arg, frustrerad, ledsen...

Hur kan man skaffa barn och sen ett år senare säga att jag ångrar att jag skaffade barn jag gjorde det för min partner... fattar inte hur du tänker!!!!!!!!!! Var rädd om det du har!


Idag har jag varit duktig och målat lite på övervåningen för att hjälpa richard lite på traven.. men vi börjar så smått bli klara där uppe..alla tapeter och all färg på plats iaf. Nu vill jag ha tillbaka solen oxå , jag mår så mycket bättre när solen skiner och jag kan sitta ute mot husväggen och se min son leka. Det är livskvalitet...


Detta är tapeten som det blir i allrummet uppe hoppas det blir bra nu man vet ju aldrig förrens allt är uppe:-(.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det blir nog jätte bra med den tapeten... Va sägs om Emaus nån dag i veckan när det blir fint väder förståss.. =) Therese och William ville också följa med så skall jag även fråga Jessica och Mikaela också.. Dra med dig nån du med om du har lust så kan vi grilla eller nått däruppe.. Men det måste vara sol den dagen hehehe... Kram

Malin och co. sa...

Ja vi är på säg vilken dag bara så infinner jag och pojkarna oss:-)