tisdag 8 april 2008

Solen skiner och jag njuter..

En dag i solen med min lill pojk. Liten håller på att bli stor då han vill börja cykla även om han inte orkar trampa så mycket så har han ändå fattat principen..


Glömde säga det förut jag har sökt in till högskolan (fastighetsmäklare/värderare) till hösten lite väl tidigt efter litens ankomst men pusslar vi lite så ska det nog gå. Men jag kommer nog inte ens in då antagningsbetygen är skyhöga. Näst intill 5.0, och även om mina betyg inte är dåliga så är då inte sååå bra.. så risken att jag får plugga är minimal . Borde nog ha skrivit högskoleprovet då hade jag nog haft bättre chans men lat som jag är så skippade jag det, dumt så här i efterhand.
Richard var här idag och gjorde lite finlir.. så nu är det i stort sett bara tapeterna i allrummet och vårat sovrum kvar. JIPPI tänka sig vad lite som gör mig glad nu för tiden.
BM i morgon hoppas liten fixerat sig nu. Och att allt är bra förövrigt.

Inga kommentarer: