söndag 13 april 2008

Lugn helg..

Har haft en lugn helg här hemma , Daniel var ledig för en gång skull så vi har bara myst.. även om jag har mått kasst dom sista dagarna så var det skönt att vi båda var hemma för en gång skull.

Richard var här idag och tapetserade allrummet uppe skitsnyggt blev det faktiskt är mer nöjd med tapetvalet än jag trodde jag skulle vara. Hoppas nu att vårat sovrum blir lika bra men där är jag lite tveksam än vill gärna se slutresultatet innan jag bestämmer mig om jag är nöjd eller inte.
Så jag får allt vänta någon dag.

Passade på att baka lite idag vill ju ha något att bjuda på när det kommer gäster för att titta på bebisen. så nu är jag redo för bebisleverans...
BEBIS KOM TILL MAMMA NU!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att han fick upp tapeterna och slapp få en stekpanna i huvudet =)