onsdag 30 april 2008

Valborg...

Har sovit som en kratta i natt, vaknade kl 1 och det gjorde ont i benen sammandragningar hade jaG oxå vilket resulterade i att jag inte kunde ligga ner så det blev upp och traska. Lyckades somna efter en timme men sov oroligt resten av natten. Och vaknade med förvärkar av den smärtsammare sorten , lyckades ta mig ur sängen ,få på Oliver kläder och få i han lite frukost. Sen bar det av till dagmamman med busungen. Och i mitt bakhuvud malandes att snart blir det allt bebis:-D.
Kommer hem och lägger mig för jag tänkte att nu måste jag vila så jag orkar detta, men vad händer , jo det slutar!! va FAN inte kan man luras så där så idag är lite sur och besviken faktiskt.
Tänkte ändå försöka få en trevlig kväll genom att gå ner till sjön och kika på majbrasan och träffa lite bybor. så nu ska jag klä på mig så vi kan ge oss av , så dom för en gång skull slipper vänta på stora mig;-).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du tjockis =)
Vilket datum var det beräknat till? Jag behöver ett extra minne til min hjärna... Kan man köpa det på OnOff eller? =)

Anonym sa...

Shit, nu är det snart på G! Himla kul! Sorry att vi inte hört av oss något det senaste. Är inte van vid att jobba heltid och ha lite kille samtidigt. Vart tar tiden vägen?

Malin och co. sa...

6 maj är det beräknat till therese.. mitt minne behöver uppdateras oxå är riktigt dåligt nu.. om du hittar något på onoff så säg till, jag betalar bra;-).

Det är lungt Marie vi tar det till sommaren istället.. :-) om vi hinner med att märka att det är sommar.. ibland tvivlar jag faktiskt:-(