måndag 5 maj 2008

Fästing!

Upptäckte igår när jag rakade benen att jag hade fått en fästing i knävecket, ett under att jag överhuvudtaget såg den då min jätte magen skymmer det mesta nu för tiden. Hatar dessa djur dom är så äckliga en av sommarens verkliga baksidor. Önskar man kunde utrota dom helt och hållet, dom gör väl ingen människa glad eller?

Har varit och köpt allt virke till vedboden idag så nu ska den nog bli klar här i veckan. ÄNTLIGEN! vi är så sega*suck*.
Gräset har oxå börjat göra sig påminnt om att det finns och behöver klippas, så daniel fick snällt gå en vända med trimmern och ta det värsta:-). själv stog jag och kollade på och snackade skit med grannen. Tur att man har trevliga grannar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Öj, hörru! Händer de nåt eller?

Yezzica sa...

Va fasen är här inne och kollar då och då...trodde faktist det kommit en bebis nu, men icke=)
Låter mycsigt och grilla hela tiden, är jävligt gött! Synd att man inte har trädgård.¨
Ha det gott!!
Kram jessica och Neo

Malin och co. sa...

Nej inget händer men jag är vid gott mod ändå... har ju fått den 20maj för igångsättning så jag har ju trots allt ett slut:-).

Vi kan ju ta en grillning när bebben är ute så får alla komma och kika på min klump dessutom , inte för att jag har så mycket gräsmatta att skrya med men ändå:-D!