måndag 26 maj 2008

Trevlig helg

Har haft en underbar helg...:-) I fredags så blev jag bjuden på middag hemma ..pastasallad med feta, soltorkade tomater och nygrillade revben. till dessert blev det vaniljpannacotta med exotisk fruktsallad. Hur gott som helst..Tack älskling!!
I lördags tog Daniel med sig Oliver ut med båten på en tripp till Lysekil så jag fick vara hemma själv med lillen och bara ta det lugnt och mysa.
Söndagen tillbringade vi i ett soligt Grebbestad med shopping och middag ute.. riktigt trevligt kan jag lova.

Så hoppas ni haft en trevlig mors dag ni andra mammor där ute!!

Lillebror har nu äntligen fått ett namn officiellt: Alexander Daniel Eek... detta har inte varit lätt att komma fram till kan jag lova men nu så har vi iaf klubbat detta!:-D

Klippte gräsmattan igår för första gången i år lite tungt då gräset var rätt långt men nu så.. rätt bra motion oxå då jag har börjat träna lite lätt för att få bort dom eventuella kilon som är kvar efter 9 månaders frossande.
Cyklade ut med Oliver till Dagmamman i morse oxå känner mig allt lite duktig ska ni veta..:-)

Måste berätta en lite skrattretande sak bara.. i fredags ringde jobbet och frågade om jag inte kunde komma in och jobba på lördagen:-O Dom väntade hela 13dagar efter jag fött barn det var väl snällt tycker ni inte:-D!!
Nu ska jag gå ut och sätta mig och njuta av solen...

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, man får väl tillräckligt med sömnbrist... ska man behöva JOBBA på natten också?!