torsdag 18 september 2008

Data haveri

Åter på banan.. har haft data haveri därav ingen uppdatering känns bara som om jag häver ur mig ursäkter för att inte uppdatera:-(. Idag har jag lyckats måla det andra vagnstycket i trappan så snart ska väl den vara färdig oxå känns rätt tungt när allt är halvklart överallt. Har även handlat lite till dopfikat/lunchen på lördag, tror det kommer bli trevligt om folk inte dör av magkärmpor av min matlagning:Hahah nädå så kass är jag inte men ändå,
Förra helgen var vi ute i skogen och plockade svamp hittade en del vilket var trevligt , svampen är nog en av de bästa sakerna men hösten. Är inte annars så överförtjust ihösten kan jag medge. Gillar sommaren lite för mycket för det.
Och så till något mindre skoj eller det beror på hur man ser det, jag har blivit erbjuden 2 jobb uppe i Dalarna , hur kul är det då.. varför kan inte mina kontakter finnas här och varför kan inte jobben dyka upp HÄR.???? Jag bor faktiskt här nu och jag har inga planer på att flytta så snälla jobben kom till mig istället!!!

Inga kommentarer: