fredag 19 september 2008

Vem behöver gym???

Har klippt gräsmattan i dag då medans jag gick där så kom jag på detta varför ska jag gå på gym och betala massa pengar när jag får så fin styrketräning hemma och dessutom får kondition när jag springer fram med denna enormt klumpiga gräsklippare. Jag är allt lite ekonomisk;-). Men tror ni att gräsklippningen hjälper på min bebismage NEJ inte alls det är snarare så att det går åt motsatt håll att jag blir tjockare dessto längre tid som går... ajajaja
Min granne sa något fint idag angående detta med bebismagar att när man har fyllt 30 så förändras kroppen och det kan man inte göra så mycket åt utan det är bara att acceptera att när man har passerat 30års strecket blir man rund om magen. Så slutsatsen av detta är väl att jag får snällt vänta på att jag fyller 30 så ajg har något att skylla på jag med. Och inte behöver försvara mig att jag bara är lat.

I morgon ska vi döpa lillplutten så större delen av kvällen har här lagats buffemat och dukats men nu så är det mesta klart så kanske men bara kanske kan jag slappna av i orgon och bara njuta av min sons dag!

God Natt Vänner

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ett jätte trevligt kalas!