torsdag 4 september 2008

Less

Att det ska vara så svårt att få den där garageplattan gjuten alltså. Allt var bestämt att i morgon fredag så gjuter vi, och så pratade Daniel med betongarn nu på kvällen och vad händer jo han tror att det kommer regna för mycket i morgon så han ställer in och ska nu gjuta på tisdag i stället. Blir så jävla less, hade nämligen en annankille först som skulle ha gjort plattan men han kunde inte förrens tisdag så då tog vi denna istället och nu står vi där iaf på samma jävla tisdag.FAN vad jag är less på folk!
Har varit och köpt lite blomlökar som jag ska plantera här i dagarna, jag vill ju oxå ha lite fina blommor till våren , vill va som dom andra grannarna ju:-D.
Om ni undrar varför jag aldrig lägger upp några bilder nu för tiden så beror detpå att vår stationära dator har pajat och på den bärbara datorn har jag inte kamera programet så jag kan ladda ner bilder tyvärr.
Nu måste jag vara tyst säger Oliver för han ska sova så det är väl bäst man lyder.....

Inga kommentarer: