lördag 15 november 2008

Punktering....

Igår var jag och tränade mitt första träningspass på väldigt länge... Ack så skönt det var ska bli så gott att komma igång igen och få bort lite av övervikten... När jag hade tränat klart och skulle åka hem hände dock något mindre kul , satte mig i bilen och körde typ 20 m och kände direkt att något är fel med bilen...gick ur och kikade och vad får man se JO ett PLATT framdäck . Så det blev allt till att fram med domkraften och dra på reservhjulet. Mindre kul kan jag lova kallt och mörkt var det dessutom.

Idag har vi varit på födelsedagskalas hos barnens kusin , riktigt trevligt var det har inte varit där sen i somras så det var ju på tiden. Mycket god mat var det oxå även om jag inte kunde njuta av så mycke då jag lagt om min kost lite grand för att få lite bättre resultat av träningen.

Garaget har börjat ta form också alla väggar är uppe , taket är på ska lägga tegel när gubben min är ledig nästa gång. Pappa har gjort ett kanon jobb helt enkelt.

Inga kommentarer: