lördag 29 november 2008

Sjukstugan...

Är lite sliten just nu har troligtvis åkt på influensan känns iaf som om jag blivit överkörd av en traktor. Ont i hela kroppen men huvudet är värst känns som om hjärnan är tre gånger större än kraniet.ONT är det enda jag kan säga. Oliver däremot börjar bli bättre febern är borta på honom även om han snorar fortfarande. Alexander däremot har precis insjuknat och har nästan 40graders feber och rinnande näsa. Så lillpluttan sover mäst hela tden stackars liten . Även om jag är sjuk så känns det hemskt när dom små inte är ok, man gör liksom allt för att dom ska bli bättre även om man inte egentligen orkar gå ur sängen.

I morgon är det iaf första advent så jag ska försöka baka lite lussekatter och ha lite mys med mina gullungar. Daniel jobbar ju tyvärr eller ska jag säga som vanligt, ursäkta om jag låter bitter men jag är lite less på att vara själv på helgerna.

Till något helt annant ; jag har nu fått besked att röris ska komma och sätta in våra element så där tre veckor senare än lovat, så jag tror på det när jag ser att han är här.

Inga kommentarer: