torsdag 6 november 2008

Stora elefanttårar!

Skulle lämna Oliver på dagis i morse och han börjar gråta elefanttårar och slänger sig om halsen på mig och bara skriker följa mamma följa mamma, Vara hemma idag mamma gå hem nu mamma och jag mådde så dåligt. Han brukar inte klaga när vi ska gå till dagis + att hans ordinarie dagmamma var ledig gjord att ajg funderade starkt på att ta min son i handen och gå hem igen men jag lämnade min älskling där stor gråtandes och alldeles förtvivlad. Mina tårar var inte långt borta när jag gick hemåt med tunga steg vad hade jag gjort...??? 10 minuter gick sen fick jag ett sms av dagmamman där det stog nu sitter han mitt i gruppen och sjunger så glatt. Det är ok Malin! Underbara dagmammor jag har som hör av sig på det sättet när dom ser att man inte är helt ok med situationen.

I morse kom även takstolarna till garaget så på måndag smäller det , nu ska här byggas garage!! Lägger upp bilder när det börjar hända något!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt när de små gör så bara för att göra så. Men skönt att dagisfröken hörde av sig. DÅ behövde du ju inte ha dåligt samvete längre. Skönt att det sätts igång med garaget snart. Har ni tänkt försöka hinna klart innan snön kommer eller? Hur är det annars? Längesen vi träffades nu. Saknar er *kram*

Malin och co. sa...

Japp här är det snabba ryck hade tänkt att vara klara i slutet av nästa vecka! Annars så är allt som det ska , livet går sin gilla gång! Hur är det med er då?? Vi kan väl ta en after work snart så vi kan träffas eller någon middag eller så...kram