torsdag 27 november 2008

trött mamma och sjuka barn

Då var det dax för en släng av något influensavirus här hos oss... Oliver har hög feber , ont i halsen och snorar som aldrig förr. Alexander är så täppt i näsan så han kan inte ens snutta sin älskade napp. Och mitt huvud känns så tungt och tjocks så det är nog bara en tidsfråga innan jag ligger där oxå med en jätte förkylning.

Var ute igår med mina tjejkompisar vilket var jättekul , så skönt att få komma bort från hemmet ett par timmar på egen hand det händer ju inte allt för ofta kan jag lova. Så det var uppskattat från mitt håll iaf. Hoppas på en repris inom kort.

Måste bara berätta vad min älskade Oliver har för favorit ord nu för tiden :Ingenaning!! Vad jag än frågar i stort sett så får jag svaret ; INGENANING! Lite frustrerande ibland kan jag berätta.

Inga kommentarer: