fredag 21 november 2008

Solsken och snö.






Då var det våran tur att få ta del av snön då, Gör inte så mycket ändå har ca 5 grader kallt och strålande sol så det är en helt underbar dag.

Sitter här och kikar på alexander som försöker krypa ,men han har inte riktigt kommit på hur man ska göra. Antingen står han på armarna eller så har han rumpan i vädret tanken på att kombinera dessa har inte riktigt slagit honom än. Men det kommer väl snart och när det gör kommer jag få att göra kan jag lova. Just nu har han ett långtt utlägg om något som bara han förstår men han tittar på mig som om jag borde fatta vad han säger. Måste plugga detta väväbläääöövejjjavavvavo språk så jag kan komunicera med honom snart.




Nu har jag fått ordning på kameran så nu kommer lite bilder på garaget.

Inga kommentarer: