tisdag 12 februari 2008

Barnmorskan

Sitter här och väntar på att jag ska kunna åka till bm ska vara där halv 11 så det är en stund kvar. Hoppas allt ser bra ut denna gången oxå. Är konstigt orolig varje gång jag ska dit vet inte varför.


Var och kollade på vagn i går , så nu är det så gott som bestämt att det blir en babytravel syskonvagn . Dom hade den nedsatt dessutom så en ny kostar lika mycket som en begagnad gör på blocket så det borde bara vara att slå till men jag är lite velig så vi väntar. Har till 2mars på mig att bestämma mig iaf.


Så ser vagnen ut men det blir en annan färg troligtvis men jag hittade ingen bild på den.
Nu ska jag åka.

6 kommentarer:

therese sa...

Ska vi säga torsdag nästa vecka då? Förmiddag eller eftermiddag?

Såg ju inte så dum ut den där vagnen. Bra och kraftiga däck, är väl mest vad jag tittar på =)

Malin och co. sa...

Torsdag nästa vecka låter fint.. ska vi säga efter lunch? Typ 13:30 eller sover W då?

therese sa...

Låter bra! Ska vi säga att vi kommer ut till er och all space i erat stora hus? =)

Malin och co. sa...

Det går så bra så... Hannah ville ev. hänga med på en fika om det är ok med dig.. vi kan väl höra med henne oxå då.

therese sa...

Sälvklart!

therese sa...

Ja det skulle va ett j med där nånstans oxå