lördag 9 februari 2008

Melodifestivalen

Ja vad säger man har precis sett på melodifestivalen och jag tror jag ahr missuppfattat vad den tävligen handlar om. Trodde i mitt stilla sinne att det skulle vara schlagers(stavning??) men sen så går en dansbandslåt till final VA??? fattar nada!

Har försökt få någon ordning på garageplattan idag så vi ska kunna gjuta någon gång , men ack så drygt det är att skotta grus. Helt otroligt så höll sig sammandragningana bort rätt bra vilket förvånade mig. Men lillkillen beslutade att protestera på sitt egna lilla vis istället. Med välriktade sparkar eller slag rakt mer mellan benen på mig vilket gjorde skitont rent ut sagt. Men ett garage måste vi ju ha så jag får snällt skotta vidare i morgon:-).

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och lyssnar på Min lilla förkylda Oliver som ligger där och snarkar. Hoppas mammas hjärta blir frisk snart.

2 kommentarer:

therese sa...

Gravid + skotta grus. Låter sådär kul...

Torsdag ska vi upp till min faster i lane och hälsa på. Vi kanske ska ta det nästa vecka då, om onsdag inte va så bra? Jag har lyckats boka in en massa småpyssel dom andra dagarna.

Malin och co. sa...

det är ok.. säg till vilken dag du kan .. som du märker så gillar jag torsdagar men säg du till när det passar dig så ordnar vi det.