måndag 25 februari 2008

Full storm och majskrokar!

Klarade av Olivers 2års kalas i helgen vilket var trevligt, kul att få se mina vänner på en och samma gång någon gång. Oliver var totalt uppe i varv hela helgen , helt i extas så lägga honom har varit si så där kul kan jag medge. Men nu verkar det som det lugnat ner sig lite och vardagens lugna lunk infinner sig.

Är så less på denna blåst , när solen väl skiner så blåser det så man tappar andan. Skulle ju kunna tro att vårat hus ligger på en bergsklippa med värsta havsutsikten men så är icke fallet utan det blåser bara fasligt mycket ändå!:-(

I morgon ska jag få åka i väg och ha egentid... ska på vattengympa för gravida , får se hur det går med sammandragningarna men jag tänkte försöka iaf. Vill så gärna få den här tiden för mig själv som inte går att få till när man är hemma!

Inga kommentarer: