fredag 1 februari 2008

Snön öser ner

Sitter här och väntar på att gubben ska komma hem från jobbet med bilen så vi kan åka och handla innan Oliver ska hämtas från dagmamman. Men han tycks ju inte vilja komma någon gång skulle inte förvåna mig om han kört fast någonstans i all denna nysnö som helt plötsligt beslutade sig för att komma ner på oss här i Väne-Ryr. Vet inte om man ska skratta eller gråta hade ju liksom ställt in mig på vår nu ju! Men å andra sidan gillar jag ju snö är kanske lite så när man är född uppe i norr:-).

Olivers 2års dag närmar sig med ryslig fart var tar tiden vägen, hur kan han vara 2år redan?? någon måste ha stulit några månader av oss för detta är inte klokt. Snart så har vi väl nästa kille här oxå innan man har hunnit fatta att det är dax för förlossning igen känns ju som nyss jag gjorde det ju! Fick Oliver alltså.

Oliver är väl 15 snart oxå och står i dörren och gapar med sprucken röst: MORSAN ge mig pengar.... Suck jag vill att dom ska vara små LÄNGE!

1 kommentar:

Anonym sa...

nu har jag hittat hit =) Helt sjukt va tiden går fort, redan 1 resp 2 år... Kram på er saknar er...Kram Hannah