tisdag 29 januari 2008

Nu var det avklarat!

988g i vecka 26 det är inte illa det är en stor kille som bor i mammas mage. Ja det blir en kille till, måste erkänna att jag gärna hade velat ha en tjej för att ha en av varje sort men nu är det en liten pojk och då blir det jätte bra. Men det är nog så att en liten besviken tanke ligger där och gnager än , är helt säker på att den försvinner så fort lillkillen kommer ut till oss.

Namn namn HJÄLP!!! någon som vill ge mig några bra förslag? har inget riktigt bra på lager känner jag och det är ju inte bra...

För övrigt har jag mått pest idag började må illa på vägen ner till gbg och det har gett med sig lite grann först nu på kvällen dessutom har magen spökat rejält gjort ont och varit oroligt. Hjälpt inte ens med en timmes sömn på dagen och då är det illa när det gäller mig.
Tänkte jag skulle ut och köpa något till bebisen nu när jag vet vad det är men usch så besviken jag blev. Inga roliga killkläder alls hittade bara ett par strumpor och jag som såg fram emot detta så att kunna handla något när jag visste! Lite SUR!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh grattis en liten kille till =) Förstår att man till e början får för sig att känna sig lite ebviken men alldeles säkert kommer du tycka att du vart knäpp som ens tänkt tanken när den lille kommit ut... Hur mkt vägde han sa du? Måste ha läst fel. =) Puss

Anonym sa...

Ha ha såg nog för många 8:or =) 988 g jag trodde det stod 9888 gr haha kram