onsdag 9 januari 2008

vill ha vill ha vill ha

Har en dålig dag idag... är på sånt där humör när man bara vill ha en massa saker för att sen inse att jag har fakjtiskt inte råd med allt detta på en gång:-( . Som om inte detta vore nog illa så har jag en förkylning som vägrar ge med sig oxå har hållt på en hel månad nu blir snart galen!

Har god lust att ta bilen till affären och köpa ett stort paket glass och bara vräka i mig med det skulle inte vara nyttigt , jag har ju varit så duktig hitills under den här graviditeten så det är väl dumt att förstöra det med en dum nyck. Men gott hade det varit.

Ska åka till mina föräldrar på tisdag ska bli så skönt att få bli lite ompysslad och slippa göra något alls, inte behöva tvätta ,städa , diska eller något sånt där annat tråkigt vardagspyssel.
Saknar mina föräldrar ibland faktiskt det är tråkigt att dom bor så långt bort. Tror Oliver hade varit nöjd om mormor hade bott lite närmare faktiskt det är ju inte så kul att få träffa sin favorit 3ggr i halvåret.

Tänkte jag skulle lägga in några bilder här men vad händer jo kameran beslutar att den ska minnsan inte fungera mer nu:-( SUR SUR och lite mera SUR ingen bra dag idag!!!!

Inga kommentarer: