måndag 7 januari 2008

Jag överlevde..

Jag klarade mig från panik och svimmning vid dagens provtagning jippi!! känns som en lättnad varje gång det gått bra för jag vet hur jag mår när det inte gör det.

I morgon får vi fin besök av therese och William ska bli kul att få se lite folk. Tänkte vi skulle ta en tur med barnen i pulkan men det verkar som om snön har andra planer för den verkar inte vilja stanna här hos mig:-( Snyft! Jag gillar ju snö i måttliga mängder.. kan det vara så att jag bosatt mig på fel breddgrad i det här landet mån tro?? :-D
Oliver var tillbaka hos dagmamman idag vag skönt det var att få någon timme för sig själv och Oliver var ju som vanligt görnöjd att få vara hos dagmamman , det är ju SÅ kul med de andra barnen.

Tror att det kommer gå fint när den nya bebisen kommer för O. är så sällskaplig av sig och så vill ha ta på min mage hela tiden och prata om bäs(bebisen) tror han vill att den ska komma snart känns lite så.

Over and out!

Inga kommentarer: