lördag 26 januari 2008

En ensam helg:-(

Det är så tråkigt att vara själv på helgerna, Daniel jobbar hela denna helg och det suger verkligen. Igår var jag och Oliver iaf hem till Therese och William och fick lite socialt umgänge med någon som är äldre än 2år. I dag kom Olivers farbror med fru och barn hit vilket var en trevlig överaskning. Så helt ensam har jag ju inte varit.

Övervåningen är nu klar och väntar bara på elektrikern och sen är det tapetsering som gäller ska bli kul att få greja och dona där uppe. Pappa har gjort ett fantastiskt jobb vet inte hur jag ska kunna tacka honom. Han är min hjälte just nu!

Vill att det ska bli tisdag så jag får veta vad som bor där inne i magen , framför allt vill jag veta om mina föraningar stämmer. Men det är som vanligt när man vill att något ska gå fort då släpar sig tiden fram.

Inga kommentarer: