torsdag 3 januari 2008

Vecka 23...


Vecka 23.... Inleds av sammandragningar och värkande lår. Hur kul är det? det posssetiva är iaf att det har kommit snö så nu kan jag ut och leka med Oliver i snön och åka lite pulka som han tycker är så kul speciellt om mamma springer , men hallå vad tror han om mig den lille krabaten att jag som är tjock och har foglossning dessutom gladeligen springer en vända med honom i pulkan? Hmm i nästa liv kanske:-).


Till något helt annat besiktade bilen i dag och tro på tusan OMBESIKTNING för en liten glapp spindelled.. det är ju så man vill gråta. Var ska jag trolla fram alla pengar ifrån det är ju som alla vet svindyrt att lämna in bilen på verkstad men men vad har man för val en bil måste man ju ha när man bor på landet. Har en månad på mig att lösa problemet tänkte trolla lite med mitt magiska spö i natt så är nog bilen hel i morgon(NOT!). Hur som helst så tycker jag att det inte har varit min bästa dag idag men inte klaga det finns dom som har det värre. Ska snart nanna kudden och då laddar vi nya krafter för i morgon.En dag på IKEA kan få även den starke att känna sig svag! HAhaha Kanske skriver en rad eller två då oxå om jag har orken kvar :-)


Inga kommentarer: