söndag 6 januari 2008

Jag ser det snöar , jag ser det snöar....



Det var ju roligt HURRA! Nu har det äntligen blivit vinter på riktigt även här nere i söder:-) Har varit ute på promenad i över 1 timme med Oliver i pulkan , som han njöt av att sitta och leka med snön medans mamma och pappa fick kämpa och dra:-P . I morgon är det slut på Olivers ledighet då ska han äntligen få börja hos dagmamman igen det är efterlängtat kan jag lova! Har varit hemma i över 2 veckor nu med alla jul-och nyårshelger + förkylning på det.

Jag däremot ska inte ha så kul i morgon ska till doktorn och lämna lite blod pga. levern som spökade med konstiga värden i somras. Trots att det inte varit några fel nu så ska jag ändå tvingas att lämna prov var 4-6 vecka fram till sommarn. Till saken hör att jag HATAR verkligen sjukhus och sprutor och allt vad det innebär:-( har verkligen panik inför detta så det är en plåga varje gång jag tvingas dit. Vet ju med mig att panikattackerna och andningssvårigheterna inte är långt borta när jag är där. Men måste man så måste man...:-( :-(

Sammandragningarna börjar bli värre och värre kan snart inte anstränga mig alls utan att magen ser ut som en stenhård medicinboll. Men jag vet ju hur det var förra gången så det är väl bara att vänja sig det kommer ju inte bli mindre om man säger så.

Nu är det dax för lite söndagsmys med familjen:-)

Inga kommentarer: