söndag 20 januari 2008

Hemma igen.

Nu har jag hittat tillbaka till sydligare breddgrader igen. Har varit så skönt att få vara hemma hos mamma och pappa och bara få ta det lugnt och vila upp sig. Det var välbehövligt kände jag när jag var där. Men saknade min kära sambo så vi fick snällt åka hem jag och Oliver.

Oliver är nog den som trivs bäst i Dalarna , han ahr så himla roligt när han får mata hästarna, åka traktor med morfar, busa i all snön. I bland undrar jag varför vi bosatte oss här nere i detta eviga regnande blåsiga skitväder. Varför tog vi inte vårt pick och pack och flyttade norr ut där det finns snö när det ska vara snö och inget annat. Måste vara sommaren som väger upp eller har jag och Daniel blivit galna totalt??

I morgon kommer pappa han ska göra i ordning rummen på övervåningen ska bli skönt att få någon typ av ordning där uppe , sen återstår bara att råna en bank så att vi får råd med den där svindyra elektrikern , så är vi så gott som klara!!! hoppas så innerligt att det står färdigt tills bebisen kommer orkar inte ha TVÅ barn i vårat sovrum.

Inga kommentarer: