fredag 4 januari 2008

En dag med IKEA

Så har man överlevt en dag på IKEA men usch vad det är mycket folk där jämnt. Tänker att jag är där tidigt då är det lite lugnare, kommer dit och vad möts man av jo kaos!! Men man blir ju inte förvånad iaf.:-) Fick trots allt lite shoppat så nu ska jag ordna lite förvaring i min tvättstuga , har ett helt hus men ändå så dåligt med förvaring fattar inte hur vi tänkte när vi byggde och glömd att man vill faktiskt gömma undan vissa saker ibland. Det sägs ju att man måste bygga tre hus innan man blir helt nöjd med resultatet, alltså inget för mig för jag har byggt mitt första och enda hus!!Med eller utan förvaring.

Har kommit till insikt jag har en sambo som är missbrukare:-O.... då menar jag den riktiga sorten... han har två missbruk dessutom aj aj aj snus och sex... hur har jag hamnat i denna avgrund:-D . Han gav dock ett nyårslöft att sluta med snuset så lyckas han med det så kan jag faktiskt leva med det andra..det finns ju värre saker om man säger så:-). Själv brydde jag mig inte ens om att försöka komma på något nyårslöfte för jag vet hur det går man lovar att göra än det ena än det andra, och hur slutar det?? JO man bryter dom! Så nu struntade jag helt enkelt i det, inte är jag sämre männinska än någon annan för det..

Nu ska vi äta fredagsmiddag , Så gott folk trevlig helg!

Inga kommentarer: