lördag 12 januari 2008

Absolut ingenting

En hel dag har gått och vi har lyckats att göra absolut ingenting:-). Eller jo vi var och köpte pennor och ett block till Daniel så han kan börja rita lite mer seriöst, han är grymt duktig vilket jag inte hade en aning om förrens för någon dag sedan. Man lär sig saker om sin andra hälft varje dag tror jag.

Magen fortsätter att växa och frodas , dessutom påverkar den mitt humör något hemskt:-( kan tända till för minsta lilla sak som i vanliga fall inte hade bekommit mig alls. Man blir allt lite konstig av att vara gravid. 16 veckor är det kvar förresten sen ska man bli normal igen är det tänkt. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag väl att bli ett vrak som knappt orkar gå ut de första månaderna, tur att det är sommar då så jag kan sitta på altanen och njuta av sommaren:-). Eller ska jag säga regnet för det är väl så det lär bli. Possitiv jag är va:-)?

Inga kommentarer: