onsdag 13 februari 2008

Det såg fint ut

Besöket hos bm gick fint . Livmoderstappen var inte påverkad vilket jag oroat mig lite för pga alla sammadragningar och förverkar jag haft. Så nu är jag lugn igen. Har hur som helst en riktig vilde i magen sparkade som en tokig när bm försökte lyssna på hjärljuden så vi fick oss ett gott skratt . Nu hoppas jag bara att han vill komma ut till resten av familjen innan han väger 5kg.

Man blir så glad när solen skiner , man nästan känner att våren är på väg även om det är tidigt än så kan man ju längta. Har tillochmed köpt tulpaner för att få lite vårkänsla här inne.

I morgon kommer elektrikern och ska dra elen på övervåningen JIPPI nu häner det saker och sen så kommer min favvo röris inom 3veckor och fixar upp elementen, så nu är det bara mig och min kära sambo det hänger på om det ska bli klart. MÅSTE välja tapeter snart men det är ju så svårt och vi är inte riktigt överens. Hur som helst så blir det nog bra när vi blir klara. Ska springa ut och njuta av solen om en liten stund när den väl tittat fram!

Inga kommentarer: